Gå videre til innhold
Rusta gjør det enkelt å innrede uteplassen

Pressemelding -

Rusta gjør det enkelt å innrede uteplassen

Påbyggbare loungemøbler og fleksible spisegrupper står i fokus for Rusta sitt sommersortiment 2020. Fine puter, solcellebelysning, funksjonelle griller og praktiske glassrekkverk gjør det enkelt å skreddersy uteplassen etter stil og behov.

Ideen om uteplassen som en ekstra stue fortsetter å inspirere, noe Rusta har tatt for seg i sommersesongen 2020. Blant nyhetene finnes loungemøblene Lisboa i modulform, som kan tilpasses og utvides etter behov. For de som ønsker en klassisk hjørnesofa, er nyheten Toscana i kunstrotting det riktige valget. Den smale 2-seter sofaen Amsterdam passer perfekt for den mindre uteplassen eller balkongen, men kan med fordel suppleres med en lenestol og et bord for den med god plass. Ved å skifte ryggstøtten blir sofaen raskt omgjort til en sjeselong.

Etterspørselen etter påbyggbare og fleksible utemøbler i lettstelte materialer er stor, og i sommer finnes det flere uttrekkbare spisebord der kunden selv kan velge sine favorittstoler blant et bredt utvalg.

Lag maten utendørs

Grilling hører sommeren til, og flere får øynene opp for de mange fordelene med gassgrillen når det gjelder både hurtighet og presisjon. Rusta sin serie inkluderer flere gassgriller, men også kombinasjonsgriller og kullgriller som kan brukes til å røyke fisk og kjøtt, slik som Brooklyn-modellen. Et eget utekjøkken fortsetter å toppe mange menneskers ønskelister. Med Rusta sitt modulkjøkken er det enkelt å montere din egen kjøkkenløsning med vask, oppbevaringsskap eller ekstra arbeidsplass, med eller uten gassgrillen Excellence som base.

For de som ønsker å skjerme uteplassen finnes det et stort utvalg av glassrekkverk med både farget og gjennomsiktig glass. Det nye i år er overliggere som fullfører inntrykket.


Myke puter og moderne mønstre

Puter er en enkel måte å gi uteplassen ekstra komfort, og denne våren kommer flere populære modeller med nye mønstre. Utvalget av puter for utendørsbruk vokser, med alt fra inkainspirerte Dehli til eksotiske Paraiso og rosemønstret Rone.

Solcellebelysning i form av stilige glasslykter til bordet, rislykter å henge i treet eller slynger for å vikle rundt terrasserekkverket gir en koselig faktor på kort tid. Perfekt for uteplassen som mangler stikkontakter. Komplementer med krukker og pallekarmer fylt med sommerens blomster, krydder og grønnsaker, og du har en uteplass som kan nytes både på dag- og kveldstid.

Det skal være enkelt å fornye uteplassen med Rusta. Fra uke 9 2020 fylles varehusene med mengder av utemøbler, griller, trampoliner og dekorasjoner til overraskende lave priser. Alt for at du skal kunne skape trivsel utendørs!

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Tone Kjensmo, rådgiver PR-operatørenetk@pr-o.no / 47 07 90 19

Emner

Tags


Om Rusta

Rusta tilbyr hjem- og fritidsprodukter av god kvalitet, til markedets beste pris. Sortiment er bredt og bedriften tilbyr produkter innenfor kategoriene hjem & innredning, gjør det selv, fritid, skjønnhet & helse, hage og jul – alltid til overraskende lave priser. Rusta er et svensk foretak og det første varehuset åpnet i 1986. Rusta har i dag mer enn 3000 ansatte, 93 varehus i Sverige, 30 i Norge, 2 i Tyskland, 24 i Finland samt 4 innkjøpskontorer i Asia.

Pressekontakt

Petter Thorendahl

Pressekontakt Kommunikasjonsrådgiver Kommunikasjon og PR +47 922 209 77

Relatert materiale

Nesten alt til hjemmet!

I Rusta ønsker vi at kundene våre skal føle seg velkomne, bli inspirert og synes at det er gøy å handle hos oss. I Rusta gjør vi det enkelt for folk å kjøpe produkter av god kvalitet til beste pris.

Sortimentet er bredt og har fokus på livet i hjemmet. Vi tilbyr produkter innenfor sesong, innredning, gjør det selv og forbruk, både til hjemmets ute- og innemiljøer.

Det første varehuset ble åpnet i 1986 av gründerne Anders Forsgren og Bengt-Olov Forssell, som fortsatt er selskapets hovedeiere. Rusta har i dag 100 varehus i Sverige, 37 i Norge, 28 i Finland og 4 i Tyskland. Forretningsmodellen vår er tuftet på enkelhet i virksomheten, sentrale innkjøp uten mellomledd og effektiv distribusjon. Dette, kombinert med vårt volumbaserte sortiment og et utvalg som er tydelig for kundene, gjør det mulig for oss å holde prisene nede – noe som har vært vår drivkraft helt siden starten i 1986.